Brrr

Det var verkligen iskallt när jag cyklade bort mot Ida tidigare ikväll och jag övervägde nästan att vända för att hämta upp vinterjackan ur förrådet, men struntade i det. Men imorgon åker den upp ur förrådet så jag kan ha den framme i förebyggande syfte. Jag höll i den tidigare när jag bar ner en massa grejer dit, men tänkte att kallt är det ju inte än. Jo visst - det är det!

Det var i alla fall trevligt att surra en stund och bli uppdaterad på det ena och det andra. Fast jag vet inte, det kanske var mest jag som uppdaterade? Hon ska i alla fall till Stockholm på lördag så kan jag stryka utgång med Ida från kalendern och försöka hitta på något annat kul istället. Men nästa helg har vi planerat in fest! Denna gång ska det bli av, visst Ida?

Nu pallrar jag mig i säng. Det är kallt här och även fast jag har ett duntäcke och en filt ovanpå så fryser jag om nätterna. Brr...

Hösten/vintern är mysig... att titta på genom fönstret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0