Basgruppsbyte

Dagen som jag aldrig ville skulle komma kom idag. Vi bytte basgrupper. Nu har jag varken min kära Hannes, älskade Malin eller tjejen som pratar med bredare dialekt än mig och knappt kommer från Norrland, Rebecca, i min basgrupp längre.

Nu har jag en hel hög med nya människor som jag knappt känner eller ännu värre, knappt vet vad de heter. Jag vet ingenting om dem annat än hur de ser ut.

Vi hade en härlig stämning i vår grupp och den kommer jag att sakna..

Jag kommer sakna jag och Hannes dåliga skämt och att vi hela tiden retas med varandra. Han är en av mina absoluta favoriter här i Uppsala.
Jag kommer sakna Malin för att man alltid kan lita på henne och att vi tycker lika om allt. Vi avslutar varandras meningar väldigt ofta och är helt enkelt... ja, lika.
Jag kommer sakna Rebecca för att hon är så jävla grov i munnen. Tjejen drar fler sexskämt än jag någonsin har hört när hon är på det humöret och pratar gärna högt och tydligt om sex. Ibland blir det liksom för högt ibland så lilla jag från lilla Stensele helst vill gömma mig under bordet, men självklart för att fortsätta skratta därunder!

Vi var visst bara fyra i min basgrupp?!

Min första basgrupp på T1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0