Äntligen fredag!

Vem kan inte gilla fredagar? Jag har alltid tyckt om dem, även när jag jobbat helger. Fredagar är bäst!
Och vill ni veta vad det bästa är? Att Johanna ligger hemma i min lägenhet och sussar just nu!

Jag däremot sitter på JB och ska skriva klart det allra, allra sista på mitt PM. Har föreläsning med en domare från Europadomstolen mellan 14-16 och det tror jag kommer bli himla spännande. Jag hoppas att det uppstår någon form av aha-upplevelse idag, för det känns som om det skulle vara en sån dag. Strålande väder ute, 7+ och jag har kjol på mig. Det är Uppsala det, denna fredag. Ikväll blir det utgång och det kommer bli så himla kul! Att få visa Johanna hennes blivande hemstad. Jag måste övertyga henne de där 80-20 till 100-0 i kampen om Uppsala eller Stockholm till hösten. Jag är övertygad om att jag kommer att lyckas!

Imorse när jag vaknade hade jag fått sms om att jag ska jobba på Blåsippan den 23:e december. Det ska bli så himla roligt och jag ser verkligen framemot det! Jag hoppas att jag får de andra passen som jag också har tackat ja till. Jag har jobbat extra utöver studierna ända sedan jag gick i 8an, men sedan 9an har det varit kontinuerligt och att inte ha jobbat någonting alls på 4 månader, det märks. Jag saknar det så fruktansvärt mycket! Att plugga är inte alls samma sak, även fast livet utanför studierna är hur kul som helst. Nu har jag något ännu mer att se framemot när jag åker hem!

Nä, nu ska PM:et få sig en tuktning.

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Men du får inte jobba den 26:e.. då har du ju annat å göra ;o)

2008-11-28 @ 16:45:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0