What's happening?!

Just nu finns det nog ingen snurrigare än jag. Jag blandar ihop allt! Menar jag en person, säger jag namnet på en annan. Sitter jag och pratar med någon om något kan jag helt plötsligt bara byta samtalsämne, mitt i en mening. Och jag förväntar mig att personen ska hänga med i svängarna. Jag kan fråga samma sak två gånger utan att jag knappt vet om att jag har frågat det tidigare. Jag känner mig totalt körd i huvudet! Och huvudet är så tungt, så tungt.

Jag började märka det som smått på förra styrelsemötet när jag sa fel saker, även fast jag tänkte rätt. Och nu är det verkligen kaos i hjärnan. ÅM vet hur jag är just nu. Vi åt lunch på nyfiket och det var så skönt att bara luta sig tillbaka en stund och vila. Släppa allt liksom!

Jag tycker det är lite läskigt. Man kan ju undra vad det är som är fel.... Det känns liksom som om talet och huvudet inte samarbetar.

Det mest läskiga är nog ändå att jag känner att det är något som är fel och att jag är konstig. Jag är ju inte Lina!!

Kommentarer
Postat av: Anna

va rädd om det, typiska stresssymptom!!

2008-05-13 @ 20:31:31
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: ÅM

Lugn, bara lugn... lite sömn kommer att göra susen. Det är lite mycket nu, men sanrt är det värsta nog över, efter söndag.

2008-05-13 @ 20:36:03
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0