Skellefteå Avel och Ryttarförening

Jag och Boggan gjorde bra ifrån oss igår och kom hem med två blågula rosetter. Dubbelvinster! Kanonkul! Har aldrig hänt tidigare, så det var himla roligt.

I LB:1 fick vi 63,79%. Ingen höjdarprocent, men det räckte till vinst. Eva Lindström dömde och vi fick kommenterarna: "Trevligt ekipage. Ibland för raka bakben. Går i stadig form."

I LA:1 fick vi 58,42%. Inte heller där någon bra procent, men det räckte också till vinst. Vi fick kommentarerna: "Tappar bjudning ibland. Var mer noga med var du gör saker. Hästen rids i stadig form."

Jag håller fullständigt med att han tappar bjudningen ibland. Han var seg som sirap inne på banan, så som han brukar vara ibland på tävling. Ändå hade jag fodra tupp innan.
Och idag då vi var på mysritt i samhället var han unghäst igen. Han är ändå kul min häst. Men jag vill ha energin inne på banan.

Men jag är i varje fall kanonnöjd med gårdagen!!! Nu laddar vi om för hemmatävlingen nästa söndag den 18e maj. Kom och titta!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad kul :) Grattis! Ska bli kul att se er nästa vecka!

2008-05-11 @ 12:57:58
URL: http://idaroennholm.blogg.se
Postat av: Mor

Grattiskramar från oss! Vad du är duktig!!

2008-05-11 @ 16:36:13
Postat av: Elin

grattis!!!

2008-05-11 @ 23:44:05
URL: http://lyset.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0