Klippning och mutbullar

Var hos frissan imorse och klippte mig och slingade håret. Skönt med lite förändring, men än har jag längden kvar och längre ska det bli!

Sedan åkte jag ut till ÅM och lärde mig baka bullar. Denna gång var det mutbullar vi bakade. Eller ett-tack-för-hjälpen-bullar. Goda blev dem i varje fall och jag hamnade nog i bull-koma. Men egentligen vill jag inte vila för då kan jag väl säkerligen inte somna ikväll, som vanligt. Så det är bara att hålla igång tills man stupar i säng..

Förresten, snön? Var kommer den ifrån?!


Kommentarer
Postat av: ÅM

Hur ska jag orka gå med Molly på uteritten med alla dessa bullar i magen? Fy vad mätt och trött jag är... men gott var det. Bullen i magen bara sprattlar och lever om, så inte kan jag vila heller, ja du kände ju hur det kändes, tänk då att ha den inuti sig =)

2008-05-15 @ 16:28:42
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0