By the way

Jag lastade Boggan helt själv idag! När vi skulle till Lycksele fick jag följa med in och sedan gå ut och runt och stänga luckan, men när han väl gått in så står han ju där. Han var lite tveksam på att gå in, men det gick.
När vi skulle hem så trilskades han litegrann, men sedan skickade jag in honom helt själv och jag stod kvar där bak och kunde stänga luckan på en gång. Skönt! Det är ju så jag vill ha det. Hoppas det håller i sig!

(För er som inte vet det så ska man av säkerhetsskäl stänga rampen på transporten innan man spänner fast hästen där fram)

Min fina, fina häst.

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Ferry, men det spelar nog ingen roll vem jag går till, har nyss droppat några tårar bara för att jag är så rädd
...Jag är alltid lika skräckslagen,är glad att ingen av mina barn ärvt min tandläkarskräck, än så länge....

2008-05-14 @ 22:09:19
Postat av: Isa

och inte sätta fast där framme innan man stängt bommen bak.. dessa jädrans flyktdjur... =)

Kul med lastningen att det gick så bra!

2008-05-16 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0