Onda rygg

Träningen igår gick bra med små bokstäver. Går han så i helgen kan jag inte vara annat än nöjd! Dock gick han inte riktigt lika bra idag, men jag skyller på att han har lite lätt träningsvärk.

Meeeen, (det finns ju alltid ett men) min rygg pajjade igår. IGEN! Jag kände av det lite smått igår på träningen, men hann liksom glömma bort det tills idag efter vi hade mellantravat ett par gånger. Fan så ont det gjorde! Jag får ju inte ens åt mig någon luft!

Snälla Viktor kom på mitt jobb på min rast och gjorde sitt bästa för att fixa till den. Jag ber till gudarna att han lyckades. För hur ska det annars gå att tävla i helgen? Det känns lite bättre nu i varje fall, men eftersom jag bara känner av det när jag rider är det ju svårt att veta om han lyckades få till det eller inte. Men jag hoppas!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!!

2008-03-13 @ 22:22:02
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0