No energy

Jag tror jag tappade all energi när jag bakade kolakakor/sirapskakor på jobbet i eftermiddags. Skulle ju hem och baka det goda brödet som mamma bjöd på när vi var nere, men jag tror jag glömde receptet kvar i Sthlm för jag hittar det inte. Sedan skulle jag ha vikt ett ton kläder, men jag kom mig bara aldrig för det.

Istället tvättade jag av S80n (så lite nytta har jag allt gjort) och raggade med Jennie och Hanna en sväng och uppdaterade oss på skvallerfronten. Sedan begav jag mig iväg hemåt igen.

Jobb imorgon 9-16. Egentligen skulle jag vara ledig, men jag har inte alls något emot att jobba imorgon - speciellt när jag får lite sovmorgon. Det enda jag missar är träning för HT. Synd! Men Boggan gick bra idag, så det ser lovande ut till tävlingen...

Kommentarer
Postat av: Mor

Kolla din spray-mail ang receptet. Reidar mailade det dagen efter ni åkt hem.
Pussokram

2008-03-05 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0