Lön?

What? Jag tittar på lönebeskedet och inser att jag kommer få 1559,50 kr i lön imorgon. KUL att chefen på Blåsippan glömt bort att lämna in mitt lönepapper för februari månad. Hur fan ska jag klara mig på den skitsumman? Skitsumman kommer från 12,5 timmar på hemtjänsten för ni som undrar.

Minst 1100:- försvinner helgen den 19-20 april. Ska på träning i Vilhelmina.
Och sedan 270:- för träning i Lycksele.

Ni kan ju räkna själv hur mycket som blir kvar. Det ska gå till bensin, lite räkningar osv. Och jag är fattig som en kyrkråtta.

Fan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

det löser sig... :) be pappa om hjälp, så kan du betala tillbaka när du fått mer.. :) kram

2008-03-26 @ 21:36:40
URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0