Bästa fredag

Jag älskar fredagar, vare sig jag jobbar på helgen eller inte. Jag uppskattar verkligen de dagarna för då är det ju helg!

Har varit duktig och vikt tvätt nu på morgonen. Mount Everest håller på att minska och det känns skönt, men hinner inte allt idag. Ska pallra mig i väg till stallet, tanka bilen, hämta släpet, lasta den ofrivilligt lastade hästen och bege mig till Lycksele. Bra körväder idag - varken sol eller snö/regn. Kl 2 ska jag försöka få tillbaka hoppet om varför jag ska rida LA:4 nästa helg.

Ikväll är jag chaffis. Någon som ska ha skjuts?

Kommentarer
Postat av: erika

Ha en bra dag!

2008-03-07 @ 09:30:29
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Hanna

Rid på som rackarn idag nu! går det bra kan du kanske få smaka ett chips när du kommer ikväll! ;)

2008-03-07 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0