20-årsdagen

Igår fyllde jag 20 år. Skönt, nu behöver man inte bli äldre!

Jag fick underkläder, parfym, smink (mascara och 3 juice tubs från Lancôme!), pengar, en volumaster, ljuslyktor, transportskydd till Boggan, 2 halsband, ett minneskort till telefonen och en mobilväska.
Verkligen bara bra grejer!

Idag tänker jag gå på systemet. Jag tror nästan jag tänker vara där och hänga på låset kl 10. Men jag tänker inte dricka upp det inhandlade. Det blev inge vidare lyckat igårkväll.. Jag och min chaffis Micka hann med både Umnäs OCH Sorsele på en kväll. Stackarn började jobba halv 8 i morse, men så går de när man är snäll.

Nu ska vi ut och skotra, sedan blir det Grannäs senare i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Grattis i efterskott, när jag fyllde 20 var det INGEN som kom
ihåg det, inte ens mina föräldrar eller syskon...tror du de fått äta upp det några gånger?? JAAAAAAAAA

2008-03-22 @ 16:32:52
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0