Värmen

Otroligt fint väder ute. Jag har ju dock inte turen att få vara ledig, men imorgon då ska jag glassa i solen hela dagen! Hoppas jag lyckas få någon färg på mig, men det brukar ju inte vara alltför svårt.

Jag sover så förbaskat dåligt om nätterna nu för tiden. Vaknar alltid kring halv fem - det slår aldrig fel! Sedan drömmer jag konstiga drömmar och är dödens trött och masar mig upp ur sängen kl tio i nio. Jag hoppas det vänder så jag blir morgonpigg någon gång! Man kan ju alltid hoppas....

Ikväll ska jag rida och sedan mysa i solen. Rabatten borde få sig en omgång. Snart är det ju den 10e juni!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

vad händer den 10:e juni? :)

2008-06-04 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0