Utgång på Hotell Toppen

Jag och ÅM gick på hotellet igår kväll och åt tacobuffe och tittade på modeshowen. Jag tycker att det var tråkigt att alla hårmodeller såg nästan likadana ut - svart och rött och i stort sett samma stuk på frisyrerna. Men det var kul ändå. Jag fick gå hem med ett presentkort från Statoil (Ben&Jerry's kommer att inhandlas så klart!) och ÅM fick en lunch på Nyfiket. Innan lotteriet så sa båda vi två att vi INTE ville vinna. Men tror ni inte på fan att båda två vinner?! Hur stor är chansen att när det är ungefär 5 vinster och mer än 100 deltagare att båda vi två vinner? Speciellt när vi inte hade lust att vinna... Men nu tackar jag och bockar.

Senare var det pubkväll. Trevligt! Träffade kära Fanny som jag inte sett på år och dag. Blir det inte Västerås på midsommar så åker jag med henne till Umeå hela helgen. Så jag har helgen inplanerad hur jag än gör...

Men nu laddar jag inför Storumandagarna. Systra mi kommer ju hem!

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Ha ha grattis till vinsten !I dag kommer nya Ben & Jerry´s smaker ;-)Ha det gott!

2008-06-16 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0