Trädgårn

Mycket folk, men himla kul att vara nere på trädgården. Men, jag visste inga priser, vart något fanns, eller ingenting, så jag kände mig lite vilsen. Trivs nog bäst upp i Storuman där jag vet vad allt är och kan det mesta. I Stensele hade jag, med handen på hjärtat, noll koll egentligen.

God mat med pappa och Joel ute i våra nya fina trädgårdsmöbler och nu har jag druckit lite drinkar. Får se om jag åker upp till Storuman en sväng eller ej, det återstår att se.

Imorgon är det min tur att köpa blommor. Kl 10 ska jag hänga på låset, för det börjar faktiskt bli lite blomfattigt där nere... Och jag som älskar blommor kommer ju köpa halva Blomstergården, minst.

Ps, ibland är barn givmilda.

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

ha ha ja , hon är underbar , oftast ! Hon ville ju vara snäll, men du ser ju hur hela dagen var ...

Att hon gav dig en kram!!?? känn dig hedrad, du är omtyckt!!!

Ha det gott !

2008-06-06 @ 22:22:56
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0