Talludden

Kul hade jag. Folk klagar på myggen. Vart var dom? De enda myggen jag såg var de på förfesten. Annars var de som bortblåsta och skönt var väl det!

Mindre skönt var det väl att min lins gick i två delar mitt ute i skogen. Dock gjorde jag ett tappert försök att använda den ena delen som lins resten av kvällen. Den jävlades och åkte runt på hela ögat och den skavde. Idag har jag ONT i ögat och funderar på om den andra delen av linsen är kvar inne i ögat för det skär när jag blinkar. Kanske bäst att åka upp till sjukan ändå och kolla upp det. Ögonen ska man ju vara rädd om.

Jag hade privatchaufför i form av pappa. Riktigt bra för annars hade jag nog inte tagit mig varken dit eller hem. Fast i och för sig, jag for ju inte ens hem ;-)


Kommentarer
Postat av: ÅM

Och vart åkte du? Tror jag kan gissa ;-)

2008-06-08 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0