Pauträsk

Kvällen började med att jag åkte upp till Peter och pojkarna på förfest. Trevligt, trevligt och det sprack upp och blev rätt hyggligt väder. Senare ordnade vi skjuts till Pauträsk och Micka körde. Väl där dansade jag styrdans som aldrig förr. Himla trevligt! Så länge karln kan styra går det ju som på räls. Men kl ett var jag redan lite less och trött. Kring tio i två packade vi in hela högen i bilen och åkte hem mot Storuman igen.
 
I det stora hela var det himla trevligt! Kunde dock har varit mer folk, för på den fronten var det lite knapert. Men nu är jag laddad inför nästa helg! Vi ses på dansgolvet inne på Dansgalan kan jag lova. Här ska dansas styrdans! Men först ska jag dricka drinkar på hotellet på fredagkväll..

Kommentarer
Postat av: Fanny

nu kommer jag snart hem! :D

2008-06-22 @ 11:26:25
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Mor

ÅH... Dansa styrdans för mig åxå!!!.......

2008-06-22 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0