"Måndag" fast söndag

Ah, tog min längsta sovmorgon hittills och vaknade kring kvart i tolv. Skönt! Så himla härligt att det är söndag idag och inte måndag!

Har skjutsat Boggan på bete i Lönnberg så han får vänja magen lite, men han åker hem senare i eftermiddag. Det är så himla fint där och han verkar trivas som fisken i vattnet! Bara gräs, gräs, gräs överallt.

Idag har jag tänkt försöka göra lite nytta, men jag vet inte riktigt hur mycket jag orkar med. Är rätt slö sen hela helgens olika bravader så det blir nog inte mycket gjort. Men rensa lite ogräs, det skulle jag nog allt ha hunnit göra. Sedan går tvättmaskinen för fulla muggar.

Jag jobbar bara tre dagar denna vecka och sedan kommer Fanny hem på torsdag förmiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack tack... :) kram

2008-06-22 @ 14:00:16
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0