Heldag på playan

Strax efter 10 imorse bänkade jag mig på filten på Sandhögarna och där har jag legat hela dagen fram tills nu. Sjukt skönt! Har även gjort årets första badtur och det var kallt, men ändå härligt svalkande i 26,5 graders hetta. Lite leksaker hann jag även med att leka med. Nästintill frihetskänsla ju! I want mooooore.

Jag hoppas på lika strålande väder på lördag, men SMHI håller inte riktigt med mig. Jag hoppas vädret vänder för i så fall ska jag pressa hela dagen då med. Måste ju passa på de dagar jag är ledig.

Nu ska BMW:n få sig en dusch, och sedan vankas det middag. Ost och skinksallad hade jag tänkt mig. Och senare ikväll ska jag göra ett besök på Strandvägen tillsammas med ÅM och en hel hög annat kvinnfolk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad beställde du för stl på klänningarna från forever 21? eller vad sidan nu heter... Kram

2008-06-05 @ 21:49:47
Postat av: Fanny

det var jag som skrev....

2008-06-05 @ 21:50:52
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0