TACK

I dagens VK finns det två insändare som stöder min tidigare insändare. Citerar här:

"Heder till Lina S (28/5) som vågade sätta ut sitt namn under sin utmärkta insändare."

"Tur för dig Lina att du i tid upptäcker hur det funkar i kommunen. ... Nej, lyd ett gott råd och sök dig till något ställe där du blir behandlar som en kompetent yrkesmänniska och inte en lägre stående varelse"

Ni ska bara veta hur gott det värmer i mitt hjärta. Senast igår kom det in en kund och frågade om det var jag som hade skrivit i tidningen. Sedan diskuterade vi det länge och jag fick bara positiva kommentarer. Det värmer...

Men så önskar jag också att personerna som inte håller med mig kan berätta det för mig - öga mot öga. Jag vill gärna höra BRA motargument och jag har aldrig varit rädd för att diskutera saker och ting.

Men det allra främsta jag vill måste väl ändå vara en insändare i tidningen skriven av socialchefen Berit Ekepil-Mörtberg.

Eftersom jag bara har VK här hemma så kan väl ni andra som läser VF hojta till om ni ser något som är skrivet angående det här. Bland annat Anna...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Som jag sa tidigare.... Det är du som vinner på det i längden! Sträck på dig! :) Puss å kram

2008-06-11 @ 20:45:36
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

förresten... spara inläggen så får jag läsa dem när jag kommer hem.. :)

2008-06-11 @ 20:46:41
Postat av: Anna

Men nu blir jag nyfiken =) VAd har du skrivit för insändare? Jag har ju ingen koll på nått här bortifrån!!

2008-06-14 @ 16:59:22
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0