Underbara helg

Jag fick mig faktiskt min drinkkväll i fredags. Jag och Elin H åkte upp till hotellet och satte oss på balkongen och hade det hur trevligt som helst. Snackade en massa skit och bara myste i solnedgången tillsammans med bland annat mousserande vin. Jennie kom och joinade oss kring tio-tiden coh när hotellet stängde kl 11 så hade vi som plan att åka till Malå, men det sket sig så vi for ner på trean istället. Kring ett fick jag skjuts till sängen och slockande som en stock!

Igår, lördag, så åkte jag, pappa och ÅM med familj på auktion i Björksele och jag gjorde ett fynd! Bild kommer senare, när min egna dator vill starta igen. Sedan hem och göra sig iordning för 50-årskalas. Trevligt som bara den! God mat, gott fika och underbara människor. Kring halv niotiden åkte jag och pappa hem och jag for upp till Jennie och Lukas. Där blev det några cider sedan gick vi även denna kväll ner till trean. Där träffade jag Micka och sedan vid stängning så for vi hem till henne. Blev erbjuden att åka ut till Långholmen med ett helt gäng, men jag var så dåligt klädd, så jag gick ett kvarter bort och myste istället...

Idag har jag och ÅM varit på Loppan. Hittade ingenting av intresse, men någon gång kanske man fyndar något där. Jobbar på HTJ ikväll och sedan ser jag väl om jag får filmsällskap eller inte. Men jag hoppas det...

Kommentarer
Postat av: Fanny

I will! :) tack

2008-07-07 @ 07:39:16
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0