Sunshine?

Stundvis lyser solen bakom för stunden mörka moln här över Storuman (i alla fall det lilla jag ser från fönstret) Faktiskt är det rätt så varmt ute och jag hoppas att sommaren kommer snart. Jag minns sommaren -06. Helt UNDERBAR! Sol varje dag och inte ett moln i sikte. Så vill jag alltid ha det.

Jobb idag med, hela veckan ut. Men snart är det återigen helg och jag har beslutsångest. Åka upp till stugan eller stanna hemma? Stugan fre-lör och hemma lör-sön? Vet inte än hur jag ska göra, men tids nog bestämmer jag mig.

Ikväll blir det nog en skön hemma-kväll. Det är bio - SATC, men jag vet inte om jag orkar gå. Inte som det känns nu i varje fall, men fort var det gjort att jag hinner ändra mig. Boggan ska ju till Lönnberg en sväng också, så helt plötsligt blir det så mycket jag ska hinna med..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du MÅSTE se den, så jävla bra!



2008-07-08 @ 18:15:34
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Tack själv ! Det var riktigt trevligt , hoppas det gick bra med Boggi !

2008-07-09 @ 09:51:55
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0