Mulen torsdag

Idag fick jag ju som sagt beskedet som jag hela tiden har väntat på. Uppsala - here I come. Det firade jag och pappa med att åka upp på hotellet och äta middag tillsammans. Först vitlöksbröd med tsatziki och sedan fläskfilé. Supergott och jätte trevligt. Sedan åkte vi runt i Storuman/Stensele och kikade på fina platser. Vi hade lite quality time tillsammans och jag insåg att det nu inte kommer bli så mycket av det i framtiden.

Annars har jag jobbat på som vanligt idag. Fick hem nya krukväxter på jobbet och jag vi ha varenda en. Har i varje fall sett ut de jag vill ska köpa till lägenheten. Jag är nog kär i blommor, ja. Arbetskadad också, men det fick jag på köpet.

Nu funderar jag stark på sängen. Imorgon är Elins sista dag som min arbetsgranne och det ska vi fira med att äta lunch på hotellet. Mysigt som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0