Lovely day

Har gjort absolut ingenting idag och det har varit riktigt, riktigt skönt. Har faktiskt börjat packa ihop lite grejer, för det lär ju ta sin lilla tid även fast jag egentligen inte har några saker alls utan mest bara rat.
Micka och allra finaste Pussel var här en sväng och hälsade på. Sedan har vi smällt i oss lite Ben&Jerry's och sett Street Kings. Helt okej film och bra tidsfördriv.

Inget långledigt till lördag som jag hade hoppats på utan jag ska jobba imorgon, men då får jag ju vara ledig den 4:e augusti när vi är på väg hem från Västerås efter att ha lämnat av min finaste ägodel. Ack, så ont det kommer göra i hjärtat mitt.

Nu väntar John Blund och en dag på jobbet imorgon.


Ps, Norge lovar fint väder till helgen. Det gör allt så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0