En vanlig hederlig tisdag

Jobbat idag och snittat blommor som vanligt på tisdagar. Sedan har jag bara pysslat på. Jag var glad att jag var inne för det ösregnade hela dagen. Jag fick flashbacks sedan när vi var i Nerja i Spanien hösten -06. DET kan man kalla översvämning och riktigt så illa var det inte idag, men jag tänkte på det.

Gräddade plättar till middag och nu sitter jag och funderar på att åka ner till stallet. Sedan får jag se vad kvällen har att erbjuda. Hoppas egentligen inte på något ansträngande utan det känns som om jag fortfarande är sliten sedan helgen så förmodligen blir det nog bara att ligga i soffan.

1 månad kvar...

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha regnskuren i Spanien hade ja glömt ja! Har man överlevt den är man ganska härdad ;)

2008-07-03 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0