Besök igen

Idag fick jag besök av mamma, Reidar, mormor och morfar här på jobbet. Mormor bjöd på en glass som vanligt och de handlade litegrann.

Annars jobbar jag på. Inget filmsällskap igår, men jag hade sällskap ändå en stund.. Bra avslutning på helgen!

Ikväll ska jag köra Boggan på bete och hoppas att han klarar sig från sjuka denna gång. Sedan ska jag plantera blommor på farfars grav. Jag vet, jag är nästan en månad sen, men det har bara inte blivit av. Sedan hämta fina hästen i Lönnberg, för han ska inte få tro att han ska sova borta inte. Det är bara matte som gör det....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Mysigt, hälsa från mig! :)



Hahaha, den var bra ;)



Kram

2008-07-07 @ 17:37:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0