Styrelsemöte

Suck och pust. Haft möte i kväll i hela 4 (!) timmar. Men mycket avklarat och viktigast av allt, för mig, var att jag har fått hjälp med det jag behöver hittills till dressyrtävlingen. Ska skicka in propositionen till VRIFoch sedan är det lugnt i någon månad. Domare har jag också hunnit fixa så det känns skönt.

Nu marsh pannkaka ska jag i säng. Imorgon ska jag träffa Maria och ÅM på förmiddagen och sedan på eftermiddagen åker jag till Lycksele på träning. Inspirerande och kul, men Boggan är inte riktigt i form.

Jag vill ha en ung häst, inte en unghäst, utan bara en häst som inte är 20 år gammal! Tänk, 20 år. Det är sjukt gammalt. Gamle älskade man..  

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jo 20 år är mycket, men... min är 25 år... Tur ändå att våra gamla herrar är relativt fräscha och hålls igång =)

2008-01-09 @ 07:49:25
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0