Sprucken plan

Planen för idag sprack ganska ordenligt när jag inte orkade kliva upp imorse. Hade tänk åka till stallet och göra bort allt förutom ridningen innan jag började på Blomstergården, men det var ju bara att glömma. Har varit ledig nu mellan 12-15, men det har strulat en massa så jag hann inte rida. Typiskt! Men snälla Micka tog på sig det jobbet.

Skoning är det idag med och typiskt att jag inte kunde vara med. Har försökt lösa det så hästen kommer in, och ut och det löser sig med betalningen. Hoppas allt klaffar!

Nu ska jag iväg till Blåsippan. Slutar kl halv 9 och då ska jag krypa upp i soffan och läsa Alla var där.


Kommentarer
Postat av: Isa

Tjo!

Boggan var gla och busa med Mickan både för harar och stora hemska fordon =) Fast hon satt säkert i sadeln så det var lugnt! Boggan fick nya dojjs! Såg honom med nydojjorna när Spiro och jag skidade förbi stallet och tittade in. Är det en bra bok du läser? Jag lyssnar på GW Perssons Faller fritt som i en dröm. Intressant men mer vett än spänning och intriger så nästa bok får bli något mer lättsamt =) Ses

2008-01-15 @ 19:24:42
URL: http://theblog.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0