Motivation

Jo, men visst. Det blev mycket till samlad galopp i stallet. Det blev ingen galopp alls. Jag har ingen motivation alls till att rida så då fick han vila. Det dåliga samvetet kommer krypande, men varför ska man tvinga sig själv att rida när man inte vill? Jag vill ha lite draghjälp! ÅM brukar ju funka som det ibland, men eftersom hon har hästen 1,2 mil härifrån så kommer hon ju inte hit varje dag.

Jag blir så lat när jag inte varit i stallet på några dagar. Sen att fara dit klockan halv 2 på eftermiddagen är inte så himla kul, utan helst av allt vill jag vara där kl 9, men då hade jag ju min skönhetssömn.

GIVE ME SOME MOTIVATION!
Fanny, kom hem så kan vi rida. Jag vill inte rida själv =(

Men jag vet, imorgon är det bättre. Detta är aldrig långvarigt, som tur är! Min häst är ju trots allt bäst!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Inte kan din häst vara bäst... för det är ju min. Men han är ju eg. en ponny, så han är bästa ponnyn ;O) Draghjälpen finns här, du behöver bara fråga! Vi kan behöva träna inför helgen vi oxå..

2008-01-13 @ 17:05:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Isa

Tjo! I morgon ska jag motivera dig! Kl 10.00 PIP! =) Med kamera och allt ! Ta hoppsadeln så får vi lite snygga språng och så kan du ju visa den där urskåååålningen =) // Isa

2008-01-13 @ 21:15:39
URL: http://theblog.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0