Ishockey - aktiv vila

Var på isladan idag och såg när Jennie snörade på sig skridskorna och tog sig en svängom på isen. Kul syn ska ni veta!

Jobbade ikväll, som vanligt, men imorgon är jag ledig. Första dagen sedan förra fredagen. Det ska bli skönt. Men halva dagen ska jag tillbringa i mitt skruttiga vrålåk släpandes på min fina transport till Lycksele. Det är träning och jag måste köra Röde Orm. Han har blivit knäpp sedan avåkningen i fredags så wish me luck!
Sedan sitter bandet som vi hade för att dra upp bilen från plogkanten kvar i kroken för det fick vi inte lös. Så morgondagens första Mission Impossible är att få lös det så jag ens kan häkta på släpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0