Burr

AC cup, aldrig förr har jag frusit så mycket i hela mitt liv och heller aldrig förr har jag suttit så mycket i bussen som jag gjorde nu i helgen. De nya teamkläderna må vara de snyggaste hittills, men även de kallaste. Trots att jag var Östersunds Michelingubbe frös jag ändå. Blir jag inte sjuk nu så då tackar jag gudarna.

Sitter med morgonrocken utanpå kläderna. En kopp varm choklad gjorde nästan susen. Men det bådar inte gott.

Allas vår Harry väntar på mig i sängen och jag ska faktiskt joina honom nu. Denna gång har vi haft en väldigt lång relation, men det gillar jag. Dock dröjer det nog inte länge förrän vår älskade relation tar slut, men den kommer att ta slut, så det är väl bäst vi gör bort skiten. Det blir så jobbigt om vi ska dra ut på tiden eftersom vi vet hur det kommer sluta.

Sweet Dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0