Vänster bakben

Idag släppte den förvända galoppen och jag hoppas det håller i sig. 
Men det är vänster bakben som spökar... Snälla, ge Boggi ett nytt! Då skulle det nog bara gå ännu bättre.

Min häst är kul. När vi tränar byten kan han inte alls byta från höger till vänster utan galopperar gärna i förvänd galopp eller bryter av till slängtrav. När vi tränar förvänd galopp gör han superfina byten från höger till vänster galopp, för det är ju enklare än att galoppera i förvänd. Det är en aning jobbigt....

Jag står i valet och kvalet om jag ska åka ner till Umeå den 15-16e mars eller inte. Vi är inte riktigt i toppform än, men kommer nog aldrig bli det heller, men någon ska ju ta på sig äran att komma sist och det kan ju bli vi.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fattar inget av det du skrev.. förvrängd galopp? Isa har säkert förklarat hundratusenmiljöner gånger... men ändå! =) Lycka till ifall du far!

2008-02-21 @ 13:18:58
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0