Min drömbil

Varför i hela världen är en BMW 535dA -05 min drömbil?
Jo, för att den kommer stå på min uppfart i helgen! Och inte är det bara i helgen, utan för all framtid.

Måste bara byta bort mina 14 timmar jag ska jobba på fredagen, för jag och pappa åker ner till Gbg och hämtar vrålåket.

Tror ni pappa kommer få ha den ifred? Nej, just det ja.

Han sa själv att den bilen kommer dra Boggan till tävlingarna. Kan det bli bättre? Ett Umesläp A60 -02 och en BMW 535 -05. Snyggare ekipage kommer inte att finnas. Och snyggaste hästen inuti också så klart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill åxå kunna glida runt i den! Men till sommarn, Du och jag Lina! ;)

2008-02-27 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0