Mattelärare nästa?

Har jobbat idag på Blåsippan och även agerat som mattelärare. Linda tyckte till och med att jag skulle bli det på riktigt för tydligen var jag bättre än Bokne! Okej, jag gick ut med MVG i Matte A, B och C, men pedagogisk är jag inte och kommer nog aldrig heller bli. Så jag strycker matteläraryrket från min lista.
Jag ska ju bli advokat! Till hösten flyttar jag härifrån till Uppsala - skönt. Storuman är egentligen en enda hög full med skit, tyvärr. Ta inte illa upp, men jag är lite lätt irriterad idag.

Nu blir det sängen. Imorgon ska jag luncha med bästa Solveig. Oj, oj, oj, vad vi ska skvallra. Och jag själv sitter inne på MASSOR! Hör av er om ni vill veta, ha!

Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Haha, ja storuman är en hög skit.. satt i bilen i dag och då spelades Akon - in the Getho. (eller hur det stavas) jag tänkte genast på storuman.. Haha..

2008-02-20 @ 22:59:20
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh,tack! Det är inte bara jag som är sjukt less på Storuman och går och är irriterad över det varje dag! Äntligen börjar jag förstå att jag inte är helt dum i huvudet :p

2008-02-21 @ 19:10:45
URL: http://idaroennholm.blogg.se
Postat av: Rebecca

och i mina ögon finns inget bättre än storuman. Men jag antar att eftersom jag bott 3 år utanför storuman så lär man sig väl uppskatta :) funkar för endel kanske!

2008-02-21 @ 23:07:43
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0