Jag fick en lapp

En lapp satt fast vid vindrutetorkaren när jag kom ut till bilen imorse. På den stod det:

TACK
Svens Morgondistribution tackar dig för att du underlättar arbetet för våra tidningsbud. Det är viktigt att arbetet för buden inte försvåras genom exempelvis halka, snöhinder, lutande brevlådor, skrymmande grenverk och sådant.

Hur många kilo ironi innehöll den lappen? Jag vet att min bil och mitt släp var parkerat mitt framför brevlådan, men va fan gör man? Jag kan ju verkligen inte backa med släp! Och jag kommer aldrig kunna lära mig det heller. Det är därför jag inte tänker ta BE-kort även fast jag egentligen borde...

Nu måste jag alltså hitta någon som kan backa in transporten på BioStor. Mitt säkraste kort, Elin, kunde inte heller backa, så jag letar vidare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Träna, träna, träna!!! det är det som gäller....eller!? ;) Hojta om du inte hittar nån som kan hjälpa så backar jag in schabraket år dig :)

2008-02-19 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0