Fettisdag

06.49 slog jag upp ögonen. 07.00 skulle jag infinna mig på jobbet i Storuman. Panik!
Tog min väckarklocka semester imorse, eller vad har hänt? Men nu har jag då "läxat upp" den, så förhoppningsvis händer det inte igen på ett tag.
06.59 klev jag in på lokalen, en minut till godo.

Jobbade bara till 12.30 sen for jag och Micka ut och red runt i samhället. Boggan var på, och imorgon ska vi rida bort överskottsenergin. Min 20-årige gamle man beter sig som en unghäst. Hallå?

Elin gånger 2 bjuder på kladdkaka ikväll. Sedan ska jag väl trycka i mig en semla också. I love it!

Och vad händer sen?


Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Man brukar väl säga att gamlingar blir barn på nytt!? kanske är det som händer med boggi.. :)

2008-02-05 @ 18:27:51
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: ÅM

det verkar som att alla hästar har blivit lite tokiga... Kajsa är lite smått galen, rebeckas hästar skenar och stegrar sig. hm är det någon som är runt och lägger konstigheter i maten till alla hästar??? Man kan ju börja fundera.

2008-02-05 @ 18:52:09
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Isa

Semlor är mumma mumma =)
Imorgon rider jag ut med Ice och Hs och boggan. Får vi se hur yster "unghästen" är då ;0)

2008-02-09 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0