Uppe med tuppen

Ska packa ihop alla mina böcker och kring 25 i 8 ska jag cykla iväg och möta Anna och sedan trampar vi vidare bort mot Flogsta. Det är så sjukt långt dit (jag är nog superlat) men jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo där ute som student. Det tar ca 20 att cykla in till stan därifrån och jag som är van att gå på max 10 tycker verkligen att det är långt bort!

Men det spelar ingen roll idag för dit ska vi och plugga idag med Malin, Isabelle och Frida. Jag kanske får någon rätsida på EG-rätten. Det var någon som sa att EG-rätten var lätt, men jag håller inte med. Plugg hela dagen lång alltså och ikväll ska jag ta och koka ihop lite knäck så jag har något att gotta mig i tills jag åker hem. Det kan behövas för nu känns det så jäkla tungt här framöver.

Jag skulle ha tränat också, men det hinner jag aldrig. Jag ser framemot lördag/söndag/tisdag för då ska jag ta mig tid! I varje fall lördag och tisdag..

Dags att packa ihop alla jäkla böcker som jag är så less på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0