Trist

Fanny och Marcus åkte i morse så nu är det "tomt" i huset. Tiden går så himla fort och jag har bara en vecka kvar här uppe i Storuman. Det hugger i mig när jag vet att jag snart ska åka tillbaka till Uppsala. Men en termin går fort och sedan är jag hemma HELA långa sommaren. Underbart!
Säkerligen kommer jag att komma hem 2 gånger denna termin, både till påsk och när jag och Anna ska upp och åka skoter. Vi ska bara boka resa så fort hon kommer hem från Thailand som hon snart sätter sin fot på. Fusk!

Jag ska iväg och jobba alldeles snart, men jag har ingen lust till det alls! Hade hellre varit hemma och gjort ingenting, men... Det är ju trots allt storhelg idag med så det blir klirr i kassan efter 8 timmar! Helst vill jag bara att klockan ska v ara 21.30 så jag får gå hem, men jag ska ju jobba med bästa Linda så det kommer att gå galant!

Imorgon bär det iväg till Umeå och på klänningsjakt. Måtte jag hitta någon där.

Förresten, är det någon som har några skrillor att låna ut till mig i storlek 37 ungefär? Jag ska bestämt åka innan jag åker hem. Jag är så fruktansvärt dålig, men det ska bli bukt på det där hade jag tänkt.. Fast att åka efter sargen tror jag är min grej egentligen. Man kan ju inte vara bra på allt ;-)

Nä, dags att svira om och traska till Blåsippan...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Tjing pinglan ! Nog vet du att vi kan skaka fram ett par skrillor tillfälligt åt dig ! Hör bara av dig så ska jag kolla om du inte kan ha Abbes annars har vi i källaren några par ...

2008-12-28 @ 13:12:11
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Ida B

Finns ett par hemma hos oss. Vi har åkt under julen så. :)

2008-12-28 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0