Pigg

Kl 6 slog jag upp mina gröna och var utvilad, men jag drog mig i sängen till efter sju. Hur skönt som helst att vakna och vara pigg så tidigt på morgonen. Detta ska jag försöka fortsätta med! Insåg att jag redan hade sett Wallander-filmen igår så efter tio pluggade satte jag igång en talbok på telefonen och efter tio minuter var jag tvungen att stänga av. Detta är mitt nya sömnmedel som mamma tipsade mig om. Det funkar hur bra som helst! Vissa kvällar hinner jag inte ens stänga av innan jag somnar utan ligger och lyssnar i sömnen. Äntligen kan jag sova ordentligt!

Anna bjuder på frukost om 10 minuter så jag ska packa ihop alla mina böcker och cykla bort till studentvägen och tillbringa dagen där i full tentaplugganda.

Om 10 dagar är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Välkommmen hem =)

2008-12-08 @ 07:57:29
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: ÅM

Ojdå så många MMM det blev..

2008-12-08 @ 07:58:29
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0