Off

Min dator har lagt av, eller i varje fall internet. Igår satt jag i telefon i två timmar med HP tekniska support, men datorn blev inte ett dugg bättre. Bra service var det, men vad hjälper det när det inte hjälper det de säger jag ska göra? Jag känner mig lite handikappad utan internet och min älskade blogg, men just nu kan jag inte göra så mycket åt saken.

Har pluggat konstant de senaste dagarna förutom igårkväll när jag såg Idolfinalen. Helt sjukt bra och jag hade rysningar under hela programmet. Kevin var verkligen en värdig vinnare!

Sitter hos Ida och Mange nu. De har bjudit mig på tacos. Supergott! Jag har pluggarfri kväll ikväll och det är jag värd känns det som.

Men nu vet ni i varje fall att bloggen ligger nere tills jag fått igång internet igen. Antingen hörs vi innan torsdag eller så gör vi det inte, men då är jag garanterad internet eftersom att då är jag hemma i Stensele! Underbart!


Håll tummarna för min tenta på onsdag mellan 14-19 är ni söta!


Kommentarer
Postat av: Mor

Våra tummar är säkert blålila innan 19 på onsdag...med amputeringsrisk.....!!!!

Pussokram från oss

2008-12-14 @ 00:28:24
Postat av: Jannike

Nu hoppas jag du får igång internet snart, är ju van med ständig uppdatering så ;) Hoppas det går bra för dig imorgon! Kramkram!

2008-12-17 @ 00:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0