Nästsista dagen

Idag ska jag bara va! Jag och Jennie ska upp och ta en fika halv 12 och sedan ska jag förbi stallet en sväng på deras tolkningsdag. Jag ska inte tolka, men man kan ju alltid titta på. Jag ska även försöka dra med mig någon till isladan för att åka skrillor, men det ser inte vidare ljust ut än och jag åker inte själv. Jag kan ju bryta något ben mitt i alltihopa?

Jag ska även besöka Systemet och inhandla morgondagens dricka, men jag tror inte jag behöver handla så mycket egentligen för tomtandet gav mig lite alkohol ;-) Sedan ska jag vara städad på nyår!

Jag måste skriva mina alla lönespecer idag också så jag inte glömmer bort det. Det kommer bli klirr i kassan i slutet av januari och det ser jag fram emot. Det var länge sedan jag hade så mycket pengar på en månad, men de ska jag göra något kul av..

Resten av dagen ska jag bara njuta! Och nu måste jag ta och göra mig i ordning inför dagen och hålla tummarna för att 240 startar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0