Mornings aren't pretty

Jag är trött. Jag är less på att vakna upp och veta att det enda jag ska göra tills jag lägger mig i sängen igen är att plugga. Det är en fröjd att sova ska ni veta...

Basgruppsmöte kl 8 och sedan det allra sista seminariet mellan 10-12. Äntligen! Därefter ska jag och Anna gå hem till mig och äta lunch och plugga. Då ska jag även koka ihop soppan hade tänkt, för när man har sällskap går allt mycket bättre och sedan har jag mat för ett par dagar framöver.

Jag längtar till fredagkväll för då ska jag inte plugga utan ska sitta bänkad framför Idol. Det får jag se framemot nu. Jag längtar!

Idag har alla som heter Anna namnsdag. Det vet jag för det har Anna uppmärksammat mig på. Så grattis till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0