Monday

Sitter i bilen på väg till Umeå och vi lyssnar på ABBA. Jag fick ju ABBA THE ALBUMS i julklapp och de är så jävla bra! Lay all your love on me är nog min favorit. Det är i varje fall min favoritscen i Mamma Mia!



Har ni inte sett Mamma Mia - se den! Den ligger hemma i lägenheten och väntar på mig så jag ska se den så fort jag kommer tillbaka. Det är en riktig feelgood film!

Jag har fått en klänning av pappa idag. En snygg långklänning på Högtidskläder. Den ska jag ha till vårens alla baler. Sedan har jag köpt en klänning själv som jag ska ha till nyår, ett par skor och en BH. Så nu är jag redo inför onsdagkväll! Hälsade även på Ida en sväng på hennes nya jobb. Synd att det blir så långt mellan gångerna som vi ses bara, men nu är det bestämt att hon och Jennie ska komma och hälsa på snarast möjligt!

Nä, dags att avrunda här. Min rosa lilla sak har lite svårt att hitta kontakt med omvärlden nu när vi börjar bege oss in i skogarna. Jag skulle köpte Telia istället, fast ner över spelar det ju ingen roll och hur ofta bloggar jag mitt ute i skogen? Hemma har vi ju trådlöst, så jag klar mig fint med mitt 3. Vi är då i varje fall på väg hem nu...

Kommentarer
Postat av: Gina

Åh jag såg den i veckan och jag håller med, den där scenen är bäst! =) Hoppas du hade en bra nyår!

2009-01-02 @ 20:48:52
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0