Läggdags

Så, nu har jag läst en hel del ikväll och kryper i säng därför i säng.

Imorgon bjussar Anna på frukost kl 7.45 och sedan ska vi läsa en massa tillsammans tills resten av tjejerna kommer kl 10. Därefter kör vi igång sista dagen med att gå igenom alla seminarier. Det har tagit sin lilla tid, men det har det varit värt! Måste laga mat imorgon också eftersom det är helt tomt i kylen (snart i frysen också för den delen). Har inhandlat för att laga Mammas thaisoppa så det ska bli spännande om jag lyckas lika bra som henne.. Sedan ska jag plugga hela kvällen. Bara 10 dagar kvar till tentan. Det går så fruktansvärt fort och jag får lite smått panik när jag vet hur mycket som jag skulle vilja hinna med att läsa innan den 17:e.

Nä, Wallander har börjat för en kvart sedan så ska jag hänga med måste jag avrunda här..

GRATTIS till min älskade syster Elin som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0