Jobb

Gud vad det är kul att jobba! Jag har saknat det.

Jobbade mellan 7-12 och sedan bar det iväg till hotellet där jag mötte upp ÅM och åt julbord. Lika proppmätt som förra året blev jag ju så klart. Sedan svängde jag förbi stallet och kikade på de nya hästarna som dykt upp där och hejade på lite folk. Därefter upp igen till Storuman för jobb mellan 15-21.30

Nu är jag hemma på en snabbvisit för att käka lite middag, men jag vet faktiskt inte om jag orkar få i mig något. Känner mig fortfarande mätt sedan lunchen. Får väl bli något lätt och sedan ska jag i väg upp till Storuman igen.

Det är så fruktansvärt skönt att vara hemma och träffa alla! Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0