Jag klarade det!

Nästan i varje fall. Jag har hunnit träna, lunchat med Ida och prata av mig en stund, pluggat i 2 timmar hos Betty och förstått ännu mer av normgivningen och nästan hunnit städa klart. Så egentligen är det bara städningen som det inte löste sig med, men jag får dra en veva med dammsugaren innan tjejerna kommer imorgon. Anna kommer hit redan kl 8. Mysigt!

Nu ska jag svira om till klänning och trampa bort till Malin på Studentvägen. Där ska jag göra mig i ordning inför kvällen. Jag kommer ta med kameran denna gång så jag bjussar på bilder när jag får tid att lägga upp dem. Vid jul kanske?

Dags att lägga på ett kål nu. Jag är en aning sen...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jodå kransen har jag gjort helt själv! Och JAAA, vi äter julbord den 19:e =) ska jag boka plats åt oss??

2008-12-06 @ 22:25:56
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Pappsen

Vad du är jätteduktig ha det så bra vi hörs snart

kramis

2008-12-07 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0