Hemmafest

Jag har hur kul som helst igår, även om jag blev lite för full och det inte blev alldeles riktigt som jag hade tänkt mig, men jag hade det jättebra ändå! Kvällen började hos Jennie och sedan ordnade vi skjuts till Linn From. Där hinkades det i vin och vi var där en sväng och träffade en massa folk. Sedan bar det iväg till hotellet och där fick jag träffa bland annat Peter! Kvällen avslutades med en snabbvisit på 3an, men det var verkligen en snabb sväng. Efter ca 3 minuter och inte kommit längre än till spelautomaterna bar det iväg därifrån.
Kvällens sämsta är att jag tappade mitt fina läppglans från Lancôme, som var dyrt! Väskan som jag nyköpt var visst öppen och jag tappade allt som var däri förutom min kamera och telefonen. Vad som mer fanns däri vet jag inte och det är nog lika bra också.... Tur jag lämnade min nya kajal hemma!
Kvällens andra sämsta är att min vinterjacka är totalt trasig i dragkedjan, så nu kan jag inte stänga den. Kul när det är -15 grader här och jag inte har någon annan jacka. Det är kyligt!

Idag är jag lite sliten, men det var så fruktansvärt skönt att sova ut i morse. Har hängt upp julgardiner här hemma och väntar på att klockan ska närma sig 16 så jag får traska till Blåsippan och jobba tills 21. Vad som händer efter det återstår att se, men jag har lite planer..

Hanna ringde från Blomstergården och jag ska jobba där imorgon efter jag slutat på Hemtjänsten och sedan på tisdag mellan turerna på Blåsippan. Det ska bli så fruktansvärt kul och jag tvekade inte en sekund när jag blev erbjuden jobb. Jag saknar ju det jobbet så mycket.
Den enes död - den andres bröd brukar man ju säga, men Maria du får krya på dig! Inte kul att bli sjuk nu kring jul...

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre.. Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Synd bara att vi inte får jobba tillsammans... Det skulle ha varit skoj.

2008-12-21 @ 17:27:32
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0