God Jul

Igår blev det ingen längre uppdatering, men det enda jag gjorde var att jobba hela långa dagen och sedan gick jag hem och vi hyrde film, Arkiv X, och jag kunde knappt hålla mig vaken till den. Till slut var filmen slut och jag fick krypa i säng. Sov som en stock och vaknade inte förrän kl 10 imorse när pappa kom in och väckte mig och sa att gröten var klar. Nu har jag ju äntligen jullov, bortsett från söndagkväll, och då kände jag väl att jag för en gångs skull kunde få sova ut och det var länge sedan jag sov så hårt och djupt. Telefonen hade ringt i natt, men jag hade inte vaknat av den...

Jag har fortfarande inte hunnit slå in en enda julklapp, så det ska jag göra idag. Annars ska jag göra så lite som möjligt hade jag tänkt för jag är så slut på och jag vill inte bli sjuk nu när lovet har börjat på riktigt...

God Jul på er allihopa!
Hoppas att ni har varit snälla så ni får några julklappar ;-)

Kommentarer
Postat av: ÅM

Ses imorgon =)

2008-12-25 @ 22:27:37
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0