Friday night

Sådär ja, nu har jag snart avverkat min första dag här hemma. Tiden kommer gå så sjukt fort och det är tragiskt, men det kan man ju inte gå och tänka på än..

Ska strax krypa i säng för imorgon ska jag infinna mig på Blåsippan kl 07.30. Det ser jag framemot! Sedan blir det att bege sig till Rönnvik och baka mjukbröd. Och på kvällen ska jag dricka vin med mina kära vänner. Kan inte bli bättre :-)

Förresten så verkar det inte vara särskilt många som känner igen mig här. När jag mötte Anna-Stina tog det ett tag innan hon såg att det var jag och värre var det när lärarna satt och åt julbord på hotellet. Jag hejade på min gamla handledare Tommy när vi gick förbi varandra och han hejade så klart tillbaka, men jag såg på honom att han inte kände igen mig. Sedan så frågade han Carin vem jag var och hon lyckades nästan luska ut att det var jag, men var osäker hon med. Sedan stötte jag på Carin och hon insåg att hon hade haft rätt och då kom Tommy fram och hälsade på riktigt. Han hade inte känt igen mig. Är jag så olik mig? Antagligen...

Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0