Finito

Då var det slut på jobb för denna gång. Riktigt skönt! Nu ska jag bara va' resten av tiden här uppe.

Bästa Betty ringde och surrade med mig en stund innan jag började jobba och det var himla kul att höra hennes röst igen. När jag vet att jag har så fina vänner i Uppsala blir det enklare att åka ner nu på söndag.

Sitter och ser Oceans Thirteen på Canal+. Vet inte riktigt om jag har sett den tidigare, men jag är osäker. Ser väl hur länge jag orkar följa med den för den slutar kring 1, men jag ser väl tills jag somnar.

Skridskofronten verkar ha löst sig. Det finns nog skrillor som jag kan låna i vart och varannat hus här. KUL! Nu ska jag bara slå slag i saken. Återkommer med bildbevis om det inte ser för illa ut.

Något annat nytt har jag tyvärr inte att bjuda faktiskt. Jag käkar vitpeppar och försöker hålla mig undan magsjukan som smyger runt kvarteret. Jag vägrar bli sjuk nu! Sist jag hade magsjuka var i somras och det var ingen vidare hit. Peppar, peppar....

Åter till TV:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0